Sjukdom på g?

Idag är ingen bra dag, jag är trött, hängig och fryser. Lite smått med huvudvärk har jag också. För att göra saken bättre så är jag stel i kroppen, axlar, skuldror, ryggen. Ont hela dagarna  ut. Från det att jag vaknar. Börjar fundera på om det är sängen? Men sen sitter jag ju inte bra heller, eller står med bra hållning. Ont har jag i alla fall, värker konstant någonstans. Och inga massagetider lediga än heller. 

Just nu skulle jag vilja gå hem och slänga mig under täcket. Sova en stund, bara... Vara liksom. Men bara att bita ihop och jobba 7 timmar till...

Både mamma och Marcus har ju varit sjuka, ifs i halsfluss, men det går ju en massa bakterier överallt så vore egentligen inte konstigt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0