3 ungar ❤️

En bild säger mer än tusen ord. Så jag låter den här bilden beskriva hur otroligt jobbigt det är att vara själv med 3 ungar ;) 


En framför datorn, en vid xbox och en med sin platta. Och jag sitter uttråkad i soffan under tiden, haha. Det här var igår när Anders stack och handlade, nästan för jobbigt ;) 

Just nu har jag och Nattis intagit soffläge, trött tjej, den lilla alltså, jag är hyfsat pigg, haha! Jag har fixat lite här "hemma", vikt tvätt, plockat ur och i diskmaskinen, plockat undan leksaker som låg överallt och bäddat. Grabbarna är på innebandyträning, så jobbigt att ha med Nathalie eftersom hon springer överallt så vi stannade hemma istället :) 


Idag ska vi hem, annars hinner vi inte till umgänget imorgon. Men såklart spårar ett tåg ut och Västerås-Eskilstuna blir inställt, ödet?! ;) Så tågen är inställda hela dagen, går ersättningsbussar istället men pappa hämtar oss med bil, tur man har snälla föräldrar <3 Så får mysa en liten stund till här efter att grabbarna kommit hem innan papi kommer. Boysen borde faktiskt dyka upp närsomhelst, tror Nattis blir lite piggare när hon kan leka med grabbarna igen, sen lär hon slockna i bilen efter allt bus, haha! 

Kram på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0