Motivation

Tänk att något så litet kan göra en så otroligt motiverad. Idag, efter jobbet, åkte vi till mina föräldrar. När vi skulle gå därifrån mötte vi deras grannar, som bott där långt innan vi flyttade in. Stod och pratade med henne ett tag, en glad pensionär. Det första hon säger till mig är "Gud så smal du blivit! Hur mycket har du gått ner?! Det måste vara massor?"  Som de flesta här inne vet så har det inte blivit så mycket träning på sistonde. Faktiskt ingenting alls, i princip, haha. Men jag blev så glad av att höra det, och så motiverad att köra igång igen. 

Imorgon står mitt alarm på 5. I kylen står en proteinsmoothie på proteinpulver, vatten, banan och blåbär. Snabb energi på morgonen. Sen ska det tränas! På bänken står även min shaker färdig med BCAA-pulver, bara tillsätta vatten efter träningen. I kylen hittar vi mellanmål 1, keso med lite proteinpulver (för smakens skull) toppat med blåbär och hasselnötter, samt lunchen för imorgon, kyckling med ris och ratatouille. I min shaker finns även mellanmål 2, proteinpulver, i sin lilla extra behållare. Jag är peppad!

Imorgon har jag även barnfritt på kvällen/natten. Vet ni vad som händer då? Gym för hela slanten! ;)

Och vet ni vad? Oavsett vad som händer - I refuse to sink ⚓ (fett sugen på att tatuera det för övrigt) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0