Ensam igen

Så tråkigt att vara ensam på kvällarna. Jag inser verkligen hur mycket av en "förhållande-person" jag är. Jag trivs inte alls av att vara ensam hela tiden. Jag vill kramas, pussas och hålla hand. Små, men ack så viktiga grejer för mig. Har dock tur som har fått träffa A två helger i rad nu, och nästa helg kommer han igen. Då blir det middag hos mina föräldrar, med utfrågning och allt vad det innebär, haha. Han är helt lugn, jag däremot är nervös. Borde det inte vara tvärtom, haha?

Kändes dock lite bra av att öppna min mail imorse och hitta det här:
Om en vecka vid den här tiden så har jag lämnat av Nathalie hos mina föräldrar och inväntar att klockan ska bli ca 4:00 så vi kan åka. Eller något liknande, haha. Måste kolla upp det där med tiden känner jag ;) Dock klagar jag inte alls. En vecka med värme, sol, bad, god mat, drinkar, utflykter, trevligt sällskap från Joss och säkert en och annan puss från A<3 Nej, jag kan inte säga att jag har något emot det här alls! Enda negativa är att jag måste lämna Nathalie en hel vecka, lite dubbla känslor där. Men hon kommer ha det så bra hos sin mormor och morfar, hon är ju där nästa lika mycket som hon är hemma. Så det kommer gå kanonbra, det vet jag. 
 
Nu ska jag förbereda frukost inför morgondagen, så jag kan komma upp 5 och bara slänga i mig min frukost och sen träna. Gjorde det imorse också, känner redan av träningsvärk i axlar och rumpa. Bevis på att det var för länge sen sen jag tränade sist...? Haha... Sen blir det sängen för min del, helt slut. Kram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0