Saknad

Idag är en sån där dag då jag verkligen saknar Anders. Inte sett honom på 1,5vecka, verkar inte bli något denna helg heller. Varför förklarade jag i ett tidigare inlägg så orkar inte upprepa det. Men just nu skulle jag verkligen behöva en ordentlig kram och några pussar. Nåja, kan inte få allt här i livet, haha. 

Idag har Nathalie umgänge med Alex igen, sen när jag hämtat henne igen så ska vi gå ner på stan med mormor, sån där "skyltsöndag" idag fast det är en helg för tidigt. Kolla på lite tomtar och kanske hitta någon liten klapp? Känner mig inte alla förberedd inför julen i år faktiskt, förra året hade jag redan köpt och slagit in några julklappar i slutet av November. 

Tröstar min saknad genom att kolla på denna bild, så söta dem är ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0