Dagen

Planen var att åka till Anders över dagen idag, men hans kusin var med i en olycka och han behövde åka dit istället, så jag och Nattis stannade hemma. Åker dit nästa helg istället, och då ska vi äntligen få träffa hans pojkar också. Så nervös, haha. De har varit mycket hos sin mamma nu, var hennes höstlov så där försvann en helg, sen var en helg i Cabo Verde. Men nästa helg får jag träffa dem i alla fall :) 

Så idag har jag rensat ur skafferiet och småplockat lite hemma (borde ha städat ordentligt, haha), handlat lite smått och hälsat på min faster en snabbis. Nu sitter vi och slappar hos mina föräldrar innan vi ska hem och sova. 

Imorgon blir det jobb, inte jobbat på 2 veckor nästan, haha. Vabbade i slutet av förra veckan, så nu är det nästan skönt att få jobba igen ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0