Trött tjej med huvudvärk <3

Jag förstår inte! Gick och la mig strax efter 21 igår. Somnade inte direkt, men ändå. Sov till 6. Det är alltså 9 timmar. Jag håller på att somna här vid datorn just nu, såååå trött! Hur går det ihop?! Dessutom har jag huvudvärk, men orkar inte gå till badrummet och köket för att hämta tablett och vatten. Som pricken över i:et så hade jag en envis tjej som kom upp och knackade på dörren hela tiden. Tror hon somnar nu, äntligen.... Och sen grädden på moset, jag MÅSTE plugga. Har bara 1½ vecka totalt på detta uppdrag (ons nästa vecka är deadline), och jag har 3 kapitell att läsa, en laboration att göra samt ett uppdrag att klara. Åh vad jag inte är pepp idag, men jag kämpar på.

Idag har vi för övrigt varit hemma, Nathalie åkte på ögoninflammation så vi tog en dag hemma för att kurera. Har bara varit pyttelite imorse dock, så hon hade nog kunnat gå, men hon fick som sagt en extra dag att bara vara hemma och mysa på. Men imorgon blir det dagis för hennes del och jobb för mig.

Tillbaka till pluggandet, ska ta en powerbar och en huvudvärkstablett - om jag orkar gå alla stegen som det är mellan datorn och köket ;) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0