Intervju

Personen som skulle återkomma förut gjorde det aldrig. Jag älskar seriösa företag? ;)

Idag fick jag ett mail från en avdelningschef på JV-Consulting. Han skrev följande:

"Din profil ser intressant ut och jag skulle gärna vilja träffa dig för intervju angående tjänsten som säljare och/eller mötesbokare.
Jag uppskattar om du svarar på meddelandet så snart som möjligt för att bekräfta intervjun eller om tiden inte passar.
Meddela mig också om du söker för våra lediga kvälls- eller dagplatser, det är samma rekryteringsprocess men väldigt olika behov nämligen."

Så då ska man tydligen på intervju då! Äntligen en riktig intervju, inte någon telefonintervju/"jag återkommer" osv, utan en riktig intervju. Nervös tjej! Jag som är så dålig på att sälja in mig själv... Men det ska nog gå bra. Får jag inte jobbet är det inte hela världen, det är provisionslön (och garantilön), så jag är inte helt säker på om jag vill ha det än haha. Jag är väldigt emot provisionslöner... Men att gå på intervju och lyssna är ju bra ändå, man kan ju alltid tacka nej om det är så sen!

Nu blir det sova, kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0