INSANITY dag 1

Tagit bilder, men mitt internet är dött (jävla bredbandbolaget, så himla dåliga!) så kan inte lägga ut dem just nu. Insett att jag gått tillbaka lite när jag kollar på dem, men jag bryr mig inte om det gör nu tar jag ju tag i det igen! :) Lägger in de sen när jag fått internet!

Dag 1 är Fit Test så den är lite kortare.

http://m.youtube.com/watch?v=EBZC0ACwwcw om ni vill kolla, så ser ni vilka övningar jag pratar om också.

Fit test är 8 övningar på en minut var, där man räknar hur många man hinner/orkar på den minuten. Om 14 dagar gör man om den, och ser hur mycket man utvecklats under dessa 2 veckor! :)

Switch kicks 96
Power jacks 32
Power kicks 46
Power jump - (kan inte hoppa så inomhus, får köra ute på balkongen i framtiden!)
Around the globe jumps 7
Suicide jumps 9
Push up jacks 3 (kan inte ens göra vanliga pushups fler än kanske.. 5?)
Plank oblique 39

Får se vad det visar om 2 veckor! Tar bilder vid varje fit test också har jag bestämt. Kan sammanfatta det såhär: mina lungor och ben dog under träningen! Hur ska jag nu orka squats? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0