Gottegris

Igår kom sötsuget. Men jag frös in äpplen med kanel i yoghurt. Ska köpa grekisk yoghurt eftersom den är tjockare, men vanlig yoghurt var ganska gott det också! Går att frysa vilka frukter man känner för.

Då började jag tänkte, vad mer kan jag unna mig? TORKAD FRUKT! Har ju alltid någon frukt man inte hinner äta upp, och fruktsockret gör det ju sött och gott. Så just nu har jag en halv plåt äpplen i ugnen för att testa. Ska vara inne 4-5 timmar, så är ju ingen snabb process, haha. Önslar jag hade en svamp- och frukttorkare så jag slapp ta upp ugnen i flera timmar. Hint, om någon vill köpa en åt mig så är det HELT OKEJ! ;) Går ju att frysa in torkad frukt i yoghurt också, torkad banan i yoghurt är ju i det vanliga naturgodiset från affären :) Fast med extra socker och sånt!

Övrigt då, får köra INSANITY antingen när Nathalie sover middag, eller sover ikväll. Ska ju till öppna idag troligtvis så blir kanske lite kort med tid om jag kör det mitt på dagen. Har träningsvärk idag också, gillar't!

Nathalie är ledig hela dagen idag så jag kan gå på rekryteringsmässan på torsdag, den är ju längre än hennes ordinarie dag så tog en ledig dag för att jämna ut det :)

Och ikväll blir det ensamtid - nämligen matshopping... Hahaha, vilken lyx? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0