Det fortsätter gå bra nu!

Jag vet inte hur, men helt plötsligt dyker det upp ett mejl ifrån arbetsförmedlingen om att ett företag söker en säljare som är teknikintresserad, social, öppen, har kunskap inom excel samt relativt duktig inom matematik. Det är skickat direkt till mig (och säkert några andra) men det ligger inte ute på hemsidan eller så. Detta är en annons "direkt" till mig för att jag passar in på beskrivningen. Jaha, vad säger man?! Om jag var intresserad skulle jag höra av mig så skulle hon fixa ett möte med regionschefen! Det är en direktväg till intervju låter det som? Sjukt pepp!

Dessutom ringde det ett annat företag, de skulle ha telefonintervju som första stadie, så imorgon kommer vi hålla intervju. Det är inget företag jag vill stanna på, egentligen inte ens börja, för det är rörlig lön, och det gillar jag inte. Jag vill ha en fast lön varje månad. Men det är bättre än inget. Får se vad jag har för åsikt imorgon, men jag är inte så jätteivrig där, haha.

Ja, det känns som det går ganska bra nu som sagt :) Så fort jag började tänka positivt har det bara flytit på egentligen, och åt rätt håll! Så imorgon ska jag vara lite sådär egoistisk och ta mig en tur ut till erikslund shoppingcentet när Nathalie är på dagis. Skor blir det med största sannorlikhet, hittat ett par supersnygga! Och eftersom skopunkten alltid har "köp 2 - billigaste halva priset" eller "köp 3 - billigaste på köpet" så ska jag passa på att kolla skor åt Nattis, några vårskor nu när snön (äntligen) börjar smälta. Och eventuellt ett par bättre skor åt mig, då de supersnygga också har klack, hög klack. Inte så smidigt att ha när man leker med Nattis ute ;)

Sen blir det kanske lite klädprovning, men har inte råd att köpa något om jag ska köpa skor, så får nöja mig med att kolla och prova. Avslutar med mathandling så man fyller kylen och frysen nu när lönen kommit. En såndär "bara så runt i lugn och ro och bara vara" dag innan jag ska hämta Nattis med andra ord! Mys :)

På torsdag blir det jobb, skönt det också, lite extra pengar, samt skönt att göra något vettigt. När man är hemma annars blir det att gå runt och bara vara, städa, tvätta. Vettigt ifs, men så tråååkigt. :)

Fick lite sena födelsedags- och julklappar ifrån Joss i fredags förresten! En nattlampa åt Nattis och en fin bild på oss båda. Nathalie går ofta fram till tavlan, pekar på sig själv och säger "mej!", sen pekar hon på mig och säger "mamma!" :) Sötnöt!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0