"De fick ett gott intryck av dig!"

Hur trevligt låter inte det?! På jobbmässan tidigare i mars så var jag vid Sector Alarms monter och pratade lite, innan jag visste att de endast jobbar eftermiddagar och kväll. Nåja, skadar ju inte att lämna cv ändå, kommer ju ändå inte få jobb där... Det var min tanke.

Igår ringde en tjej ifrån Sector Alarm, och vi pratade lite. Tydligen hade hennes kollega ifrån montern fått ett gott intryck ifrån mig, men eftersom de jobbar eftermiddag och kväll (15-22) och jag är ensam med Nattis går det ju inte så bra direkt, haha. Men jag fick jättegärna höra av mig ifall min situation ändrades, så jag kan jobba dem tiderna. Tråkigt att inte få jobb, men hur kul är det inte att man faktiskt ändå är en person som de gärna skulle vilja ha? Åh, jag är glad! Nu väntar jag bara på arbetsförmedlingens kontakt eftersom hon skulle höra av sig angående möte med regionchefen.

Telefonintervjun igår gick ju... bra... Fyllde i en grej på nätet, såg en introduktionsfilm och efter det skulle de ringa upp mig inom 30 minuter. Klockan var 15:11 när jag kollat klart på filmen. De har fortfarande inte ringt, och nu är den 07:04.... Seriöst företag det där alltså... Nu var det inget för mig ändå insåg jag efter introduktionsfilmen, men ändå. Funderar på att maila personalansvariga och bara nämna att jag blev klar med introduktionsfilmen för 16 timmar sen, utan samtal, bara för att se dem skämmas lite och se hur de reagerar haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0