Dag 4 INSANITY

Dag 4 bjöd på Cardio Recovery - så skönt att det inte var massa hopp och skutt och speed liksom. Behövdes! Dock inte lätt för den delen ;) Fy vad ont i benen man fick, eller ja, hade redan innan, men det gjorde det ju inte bättre direkt. Massa övningar i lågt tempo, hålla kvar i en position osv. Aj säger mina ben, haha. 

Imorgon väntar Pure Cardio - hur läskigt låter inte det?! Men vafan, det klarar jag nog också! ;) 
 
Idag var jag för övrigt på rekryteringsmässa. Massa arbetsgivare som står på mässan och så lämnar man cv och pratar lite med dem osv. Tyvärr är det ju i princip bara bemanningsföretag som jag kan prata med det, eftersom de flesta kräver utbildning osv. Mycket teknik också, vilket jag inte direkt är intresserad av ändå. Men men, fördrev lite tid och fick ut några cvn i alla fall. Tror jag har mer tur när jag söker själv än de jag lämnade på mässan, men man vet aldrig. 
 
Nej, duschen nu och sen ett avsnitt Happy Endings, tror jag. Eller The Walking dead? Har inte bestämt mig än, något blir det i alla fall! Kram på er :) 
 
 
Mitt schema för dessa 60-galna dagarna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0