Återanvändning?

Ni som gått upp något kilo vet hur det känns när kläderna inte sitter sådär som de brukar. I högstadiet hade jag tre korta linnen, ett vitt, ett grått och ett svart. Linne, jeans och en tröja med dragkedja över var min vardag. Sen började de sitta lite sämre. Sen mycket sämre. Tja, vad kan man säga, det var storlek M, så de var ju inte meningen att man skulle vara stor direkt...

Nu kan jag ha dem igen. Fortfarande lite fett som syns (de är ju faktiskt tajta linnen, och hade lite fett som syndes i högstadiet också ;), men det visar ju att det är på rätt väg!

Min fina städ-klädsel, för nu ska det städas ordentligt! Och vem orlar städa i jeans...? (Säkert alla andra förutom jag, haha)

Dessutom hittade jag den rosa tröjan på Gina Tricot och blev kär... Men har man inget jobb får man drömma om nya kläder istället ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0