På't igen bara!

Uppe med tuppen för ett nytt morgonpass! Igår ville Nathalie vara med så hon och jag körde squatjump och armhävningar och sen fick jag köra plankan med tung tjej eftersom hon skulle upp på min rygg... Jag körde såklart mer än så, men det var så mycket som Nathalie orkade ;)

Just nu sitter jag och smälter maten lite innan träningen kan börja. Min PT säger att man inte ska köra styrka/kondition utan mat i magen, så då är det väl bara att lyssna... ;)

43 dagar till Turkiet, bara kämpa på nu! Sen kommer den riktiga utmaningen, att vara i Turkiet och inte vräka i sig av socker där! Men det tar vi då :)

På tala om utlandsresor så sitter jag och Joss och funderar på en Thailandsresa, hur skönt vore inte det? 2 veckor runt vinterhalvåret? Aldrig varit i Asien heller, förutom Turkiet, men det är ju ett "eurasiskt land", eftersom det ligger lite bådeoch. Jag räknar det dock inte som Asien haha :)

Nä, dags att träna nu, sen fixa iordning mellanmål för dagen! Lunch får nog bli salladsbaren idag, supergott med kycklingsallad med någon mozzarellakula och soltorkade tomater ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0