Ont, ont, ont

Kroppen gör ont! Träningsvärk överallt, speciellt när jag lyfter armarna rakt upp. Och bara dag 2 ju... Hur ska det här sluta... ;) Men mindre gnäll och mer träning, det går nog över om någon dag.

På lördag blir det troligtvis gym, där blir det mer effektiv träning eftersom det finns löpband, jag kan INTE komma upp i samma puls på cykeln hemma, det går inte! Men när det blir varmare tänkte jag skaffa mig ett hopprep, så kan jag ställa mig på altan och hoppa hopprep. Inne kommer det ju störa eftersom repet slår emot golvet och Nattis sover. Så våren får ta och komma, tror det blir mer intensivt med hopprep i 10 min än cykeln. Kan ju alltid varva eller ta ett pass med cykel och ett med rep, eftersom det är 2 x konditionspass ;)

Imorgon blir det att besöka faster med familj, så hennes man fyllt år. Ska hålla mig så mycket borta ifrån kakor och läsk och möjligt, men kommer inte helt ta bort det. Jag kommer ta något, för jag måste ju som sagt kunna leva också :) Och så blir det troligtvis gym på lördag som sagt, så får väl springa av mig sockret då!

Nä, slutklagat, nu blir det träning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0