Nu kör vi! Igen...

Kör en omgång fitnessfighten till. Lägger in vikt/mått när jag tagit det, senare idag.

Så här sitter jag med min kesella och hallon, igen. Fast denna gång tänker jag steka på kyckling och ha som mellanmål också, på knäcke, till en liten mellis-sallad, osv. Kesella är så dyrt och tråkigt ;)

Mitt nyårs"löfte" för i år (halvår? ;) blir att ha en kropp jag trivs bättre med till i sommar. Dessutom brukar jag vara slarvig så det ska jag bättra på. Både med att städa/plocka efter oss mer, men speciellt slarvig är jag, hemskt nog, med tandborstning. Blir ofta snabba slarviga. Så i sommar ska jag ha ett rent och fint hem (alltid), en kropp jag trivs att gå runt i bikini med, samt ett fint vit leende på läpparna ;)

Vad är era nyårslöften?


Kommentarer
Postat av: Arja

Onnea ja voimia päätöksellesi!! :)

2013-01-01 @ 14:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0