7 gånger...

Så många gånger kom hon ut ifrån sovrummet, med täcke och kudde (och ibland täcke och gosedjur) släpandes efter henne. Jag ledde tillbaka henne så fort hon öppnade dörren och hon klättrade självmant upp i sängen igen. Så bäddade jag ner henne och gick ut igen. 7 gånger gjorde vi alltså om det här (efter den riktiga nattningen), därefter låg hon stilla i ca 10 minuter, grät lite smått men kom inte upp. Så jag gick in till henne och tröstade, och gick ut. 5 minuter senare var det lite gnäll igen, men det slutade nästan direkt av sig själv och sen somnade hon. Utan napp dessutom! Behövde ju ha nya rutiner men då jag inte vetat hur länge hon skulle ha kvar spjälsängen så orkade jag inte ändra på de tidigare. Så passar på nu när det ändå är ny säng och allt. Sova själv (fick hon ju göra i spjälsängen också) och utan napp (för den har ju tyvärr fått komma tillbaka vart eftersom hon varit jobbig att söva...) 
 
Här testar vi sängen när morfar precis har skruvat ihop den. Hoppa försökte vi också göra, men tråkiga mamma sa ifrån ;) 
 
 
Och titta, det gick ju faktiskt att sova i den också! ;) 
 
 
Förutom att leda tillbaka ett barn halva kvällen (skämt åsido, det gick mycket smidigare och snabbare än jag trodde det skulle gå!) så har jag gjort det sista i 3d. Såg precis att han hade satt deadlinen på måndagen v3, me jag har ju inte loggat in på hemsidan sedan jag fick höra att det var uppsamlingsVECKA v3, så jag antog att det var hela. Får se vad han säger då...
 
Här är i alla fall sista projektet, någon som vet vad det är för bild NU då? ;) 
 
 
Nu förtjänar jag att slappa! Så nu blir det rostad macka med getost och honung, ett glas apelsinjuice och lite Lost <3 Godnatt alla! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0