Tatuering!

Först satt jag upp, men det gick inte bra. Kändes som jag skulle spy varje gång han tatuerade, mådde så illa! Så jag bad om lite vatten och så tog vi en kort paus. Han sa att det var helt normalt att man kunde känna en del första tatueringen, och sa att jag fick ta så lång tid jag behövde, det kändes bra! :) Han frågade om jag ville ligga ner istället och jag testade det. Så mycket bättre! Känslan försvann direkt och vi körde resten av tatueringen i ett stycke. Tror det tog ungefär 35 min totalt, inklusive paus, inte så farligt? ;)

Efter första strecket frågade han hur det kändes, "Inte så farligt som jag trodde" svarade jag. Tjih, fick jag! Vissa ställen kändes det hela vägen ner i ryggen, och tillochmed ner i benen på ett fåtal ställen, usch vilken hemsk smärta det var. Annars var det faktiskt inte alls farligt, de mesta var "inte så farlig"-smärta! Och när det gjorde riktigt ont så grep jag tag HÅRT i madrassen jag låg på, det kändes bättre då ;)

Här kommer den!


Kommentarer
Postat av: Myr

Nice, looks quite good for a plain text tattoo :P.

Svar: QUITE?! :( But yeah, I'm happy with it :)
Sara

2013-02-15 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0