Godnatt!

Klockan är halv 9. Jag och Nathalie tog en lång dusch (hon badade) tidigare så jag passade på att raka benen samtidigt, så de är lena och fina. Nu är tänderna borstade och sköljda med Listerine, ansiktet är rengjort med mitt ansiktsvatten, fötterna är insmorda med fotlotion och händerna med handlotion. Matlådan står i kylen med en salladslåda och två mellislådor med kesella och hallon. Klockan är satt på ringning. Imorgon kör jag igen.

Beach13 närmar sig och jag slappar. Jag och Joss kör en Squatchallenge i 30 dagar nu. Upplägget ser ni på bilden nedan. Massa squat, men det är jättebra gör rumpan ;) Dessutom kör jag morgonpass med ntc (nike traininh club, rekommenderar deras pass starkt! Lite intervallstuk med kondition emellan och snabba rörelser osv. Super!) på 30-45 minuter samt "6-pack promise", nu ät jag ju inte ute efter ett 6-pack, och det är bara promise på personer med normal fettmängd vid magen. Men lite vill jag ju att det ska synnas, så vi kör på! Är ett 6 veckors program som tar runt 5 minuter (åtminstone första veckorna, längre än så körde jag inte förra gången).

Nä, godnatt nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0