Glad alla <3;ans dag, bloggläsare!

Bloggen ska få en ny header, när jag orkar göra en ny scrapbooking-header ;) Tills dess får bloggen skära sig med blått och grönt på samma gång. Sen beroende på vilken färg headern får, kanske jag byter bakgrundsfärg också, haha. Vi får se!

Nathalie är fortfarande sjuk, pappa vabbade med henne igen. Har tur som har så snälla föräldrar som ställer upp för mig, denna vecka har pappa vabbat 2 dagar, resterade har jag ju inte jobbat, så. Blev ingen städning i förrigår, och ingen tvättning... Orkade inte göra det med en grinig tjej, men börjar bli lite panik med kläder nu ;) Får väl dra oss ner imorgon kanske!

Får se hur det blir med tatuering också, mamma är också sjuk där hemma och om hon mår lika dåligt imorgon så orkar hon inte ha Nathalie :( Kanske får skjuta upp tatueringstiden då, om jag inte kan muta min bror till att se efter henne (åtminstone hjälpa mamma). Spicy Hot brukar vara en ganska bra muta ;)?

Nåja, skriver imorgon igen, antingen med en bild på tatueringen, eller också med en ledsen stämma över att jag inte fick göra den. Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0