Ta hand om dig själv

Började dagen med ansiktsmask och nagelvård, idag var en sån dag då jag bara behövde lite motivation till att gå upp, haha. Så gjorde frukost till mig och Nattis och sen satte jag mig i badrummet och pyssla om mig själv medan Nattis kollade på tv. Sånt behövs ibland :) 

Idag ska nog jag och mamma åka förbi mio, högst upp på min önskelista just nu är en ny soffa - hatar min fakelädersoffa i blå/svart... Den är skön att sitta i, men så sjukt ful. Men den har tjänar sitt syfte dem här 1,5 åren och den kostade ju inte mer än 500kr då, haha. Anyway! Fick presentkort från farmor och farfar på 600kr på just mio, samt ett egengjort presentkort på 1000kr från mamma och pappa på "en bra sak eller resa", soffan ingick på bra sak tydligen ;) Och nu är det ju mellandagsrea, så har man tur kan man ju faktiskt spara en hel del! Åker ut och kollar iaf så får vi se vad som händer :) 

Kram från knäppisarna! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0