Planer för dagen

Min lilla lista för dagen:
- Diska
- Plocka i lägenheten (Nathalies saker är ööööveraaaallt!)
- Dammsuga och skura (och damma om jag hinner, haha)
- Baka tårtbotten
- Göra tårtfyllning
- Dekorera tårtan
- Skulle behöva tvätta, men det är väl bara att drömma om att jag ska hinna det också med Nathalie hemma
- Packa
- Sticka till mormor och morfar och sova där ikväll. Har nämligen högskoleprov imorgon (vart tog tiden vägen? Hade ju över en månad på mig att träna till det, och nu är det redan prov?!) och det börjar redan 8.15, och då måste jag ha hämtat Joss, parkerat och hittat salen. Jaduuuu...


Ja, lika bra att sätta igång kanske? Sen ska vi väl förhoppningsvis hinna ut i fina vädret och leka lite också? Har solen på mig nu och det värmer på bra! Kom nu våren, komsi komsi. Ska bli skönt att slippa vinterskor på Nathalie, och stora overaller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0