Dagens...

Idag efter jag hämtat Nattis så gick vi vidare till Carolin för att umgås. Hon har två barn, en dotter på snart 4 år som heter Freja och en son på drygt 10 månader som heter Loke. Dessutom har de en valp på 9 månader (tror jag det var). Så det var livat därhemma vill jag lova! De sprang runt, hämtade leksaker här och där, Nathalie busade med valpen (Vera) och med barnen. De kastade bollar och ballonger och hade det allmänt kul sådär. Nathalie är så rolig, hon har börjat säga "kom" för ett tag sen. Så när Vera sprang under bordet så sprang Nathalie fram till bordet, skrek "kom!" åt Vera och sprang iväg. När hon märkte att Vera inte sprang efter så sprang hon tillbaka till bordet, "kom!" och sprang iväg. Fortsatte så länge. Dessutom sprang hon ofta fram till Vera och skulle klappa eller krama, och då får man MÅÅÅÅNGA pussar av Vera. Och hon står där och skrattar och försöker smått att täcka ansiktet, sötmonster! Hon slocknade direkt när jag la henne i sängen, jobbigt att vara iväg på lekdate ;)

Vi fikade och sen satt vi och pratade lite skvaller sådär, medan ungarna for runt hela lägenheten, haha. Trevligt att få komma iväg och hitta på lite saker ibland, blir så tråkigt att bara sitta här hemma hela dagarna!

Nu blir det mer serier, sen sova så godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0