Arbetslöshet suger..

Åh, vad jag hatar att vara arbetslös. Igår var jag och Alexandra ute på Erikslund med våra småttingar. Gick runt och strosade. Och hittade så mycket fint som jag önskar att jag kunde köpa åt Nathalie. Men nej, jag har inga pengar... Får ju så mycket kläder så behövs ju inget egentligen, men det gör ju också att jag nästan aldrig får handla kläder själv åt henne! Finns ju hur mycket fint som helst, kolla!
 
 
De mesta är ifrån H&M och 3 av dessa (vita med färggranna prickar, gula med katten och leopard/geopardmönstrade) kostar endast 49:50 kr. Jag skojar inte! Hur fina vore de inte på Nathalie i sommar?! Finns i massa olika färger och mönster, går att kombinera hur mycket som helst! Vita kläningen med färgglada ränder kostar 79:50 kr. Och den rosa klänningen med fjärilar, den randiga klänningen med röd rosett och den kortärmade sweatshirt-klänningen kostar 99 kr styck. Skorna lika så. Jumpsuiten och den gråa klänningen med prickar och rosett 129 kr. Kjolen är dyrare, 149 kr och den blåa klänningen med prickar 249 kr. De två sista är ifrån Lindex. Bara det bevisar ju hur bra priser H&M har också! 
 
Men nej, här får man gå och fortsätta drömma.... Förhoppningsvis får väl jag något snart också.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0