10 september 2012

Måste bara tala om hur stolt jag är över min tjej! Idag är det ju tredje natten utan napp och andra som hon ska sova hela natten i sin säng. (Kan påpeka att jag inte slutat HELT med napp, på dagen får hon ha den, fast jag har alltid varit noga med att hon inte behöver den om hon är glad.) Så när jag skulle natta henne så la jag ner henne i sängen, la en hand på hennes mage (kolla Tassmetoden för mer info) i några sekunder, sen tog jag bort den. La handen 6-7 gånger totalt, för att "hindra" henne att rulla till mage, för då sätter hon sig bara upp och börjar hoppa etc. Inom 5 minuter så sov hon! Utan napp dessutom! Så otroligt duktig tjej jag har! <3

Mamma är så stolt över dig! <3 Planerar också att smått börja potträna snart, fast det väntar jag med tills nattningen och nappen har fungerat ett tag, så det inte blir för mycket på en gång :)

Nu ska jag sova, godnatt där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0