"Belöning"

I slutet av november får jag min första "riktiga" lön (efter att jag började jobba fast). Därför tänkte jag belöna mig själv efter denna månad med shopping, om jag får bra resultat, såklart! Kollade runt lite på nätet och hamnade på en sida med massa fina grejer. Lite inspiration till mig själv, helt enkelt!

 
Denna tröja tillsammans svarta jeans och... 
 
dessa skor är bara = <3! 
 
 
Även denna tröja, med "genomskinlig" mönstrad baksida... 
 
 
Och sist... 
 
Synd bara att denna inte verkar finnas i lager i butiken, den var så sjukt söt! 
Så om någon vill shoppa loss med mig någon dag (eller inte shoppa loss, men prova MASSVIS med kläder och köpa några fina grejer) i början av december så hör gärna av er, haha! 
 
Nu blir det dusch och sen sängen, godnatt folket! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0