4 november 2012

Grötfrukost idag. Tröttnat på den sura naturella lättyoghurten. När fighten är slut kommer jag köra på lättyoghurt vanilj, den är riktigt god, men innehåller socker, därför utesluta den under fighten.

Nåväl, åter till dagens frukost. Mannagrynsgröt blir en lite lyxigare och mer kaloririk frukist då den innehåller mjölk istället flr havregrynsgrötens vatten. Men isag lyxade jag till det. För att slippa äta keso med gröten tog jag 2 äggvitor, som jag hade ner i gröten. Var rädd att det skulle smaka ägg, men inte! :)

Första bilden är på hela frukosten - bild 2 är hur mycket som är kvar när jag är mätt. Och eftersom vi bara äter 1500 kcal på en dag så är det viktigt att vi äter allt vi ska. Det är alltså bara att kämpa i sig gröten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0