17 november 2012

Igår var det jättetrevligt. Vi möttes på stan runt 20.45, jag, Joss och Robin. Sen tänkte vi gå till Spicy Hot men kom på att de renoverar ju så det är stängt, stängt, stängt.. Typiskt, haha. Så då satte vi oss på pizzerian och delade på en pizza alla tre. Sen satte vi oss på Pitchers och kände oss för nyktra med alla onyktra människor runt omkring. Men jag och Joss satt där med varsin läsk medan Robin tog en öl.

23.30 började bion och då satt jag och Joss som fastvuxna och glodde på Edward och Jacob - ögongodis <3! Smaskade på natugodis och drack vatten (eller i Joss fall - julmust). Mys var det.

Efteråt mötte vi Simon på parkeringen så då stod vi där och pratade i ungefär en timme. Med andra ord låg jag i sängen ungefär vid 3 på natten haha! Men det var det värt, dessutom fick jag ju sova ut till 10 imorse också, så det är ganska lugnt :)

Men nu blir det fokus på träning igen, eftersom det blev så många "fel" igår! Men vafan, man måste få leva också, annars fungerar det inte i längden ändå! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0