Usch, fy och blä

Borde plugga. Borde. Men orkar inte. Dessutom är inte Antti till stor hjälp nu när Diablo har släppts. Och jag behöver hans hjälp. Dumma, dumma Antti som är elak! Får tvinga honom att hjälpa när jag kommer till Finland.

Lite bättre nyheter är dock att jag hittade värsta awesome grejen på Viking Line! Hytter är ju normalt sett för dyra, så måste åka morgon. Men så råkade jag snubbla in på Viking Club och läsa, och bestämde mig för att jämföra priset. Enkel resa med C-hytt (tror jag det var) kostade 480kr. Som Viking Club Member kostade det istället 140 kr för exakt samma grej. Så nu betalar jag totalt 480 kr tur och retur inklusive buss transfer, istället för 360 kr som morgonbåt (+ transfer) skulle ha kostat, plus att jag slipper gå upp och ta bussen på morgonen som skulle avgått 05:20! Visst, måste gå av båten tidigt i Finland, men den kommer in 07:35 och då är Nathalie troligtvis vaken ändå, så inte lika jobbigt.

Åh, känns så bra, åker över Finlandsgränsen någon gång under måndag-tisdag natten, är i älsklingens armar på tisdag morgon, och efter Finland åker vi nästan direkt till värmen i Tunisien och bara gottar oss! Hur mycket mer underbar kan början av sommaren bli?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0