Kort uppdatering

Lägger in bilder etc imorgon, har inte orkat idag. Redan bäddat ner mig bredvid Nathalie, checkade it 01.10 igår natt och bussen åkte 01.40. Var på flygplatsen ~2 timmar senare och planet gick 05.00, framme i Sverige 3,5 timmar därefter. Knappt fått sovit igår natt alltså, förutom 2,5 timme på hotellet och en kortis på bussen. Trött tjej.

Idag åkte dessutom Antti hem, ledsen tjej. Men tanken på att det endast är 16 dagar kvar håller humöret uppe. Det klarar vi lätt?

Dessutom har jag lovat (i utbyte mot pussbilder som jag inte får publicera (han tycker de är cheezy)) att träna varje dag tills Finlandsresan och äta bättre, inget godis etc. Så stack och köpte shorts idag, ska ju träna ute medan Nathalie sover så tänkte köra i shorts och träningsbh, så jag (förhoppningsvis) kan få lite sol på kroppen i år. Hoppas dessutom på att de jag bränt i Turkiet ska gå till brunt istället för att bara försvinna. Har ju kört hamam så borde åtminstone inte flagna, plus att jag smörjer med Aloe Vera som sägs vara bra.

Tjah, finns väl inte så mycket mer att säga. Imorgon blir det fokus på jeansshorts, genomskinlig/svart skjorta och magrutor. De är nämligen vad Antti lovat mig mot att jag blir mer fit. Magrutor på Antti då, ska påpekas, inte mig. Blir några jobbiga dagar i början med sockersug.. Men jag ska!

Sommaren 2012 kallar, det är i princip nästan försent för den nu, men det betyder inte att jag inte kan förbättra lite innan den är över?

Nä, nu faller ögonlocken, så blir att vila ögonen nu. Godnatt och kram där ute! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0