Nu är det dags för fredagsmys <3

Åh, det var mysigt att gå ut och vara barnfri i fredags. Vi fick skjuts av en snäll Simon ner på stan först, sen satt vi och åt och pratade i ungefär 2 timmar. Vi åt ju buffé så vi tog det sakta, pratade emellan varje hämtning och bara njöt. Sen blev det lite stressigt för vi hade lite drygt en kvart på oss därefter att handla godis och gå till bion, tog lite för lång tid att äta, haha! Men vi hann i alla fall. Vi kollade på This means war, var lite rädd att den skulle vara lite för tjejig, är ju en "action, komedi, romantik"-film men handlar ju som sagt om kärlek och två killar som "slåss" om samma tjej. Men Antti tyckte i alla fall att den var bra efteråt, så då var den nog inte för tjejig trots allt, phew :) Sen tog vi bussen hem och kollade film hemma också, låg i sängen och mös och kollade.

Med andra ord, en helmysig kväll! Och sen har jag ju en gentleman till pojkvän också, som erbjöd mig sin jacka när jag frös, älskling<3

Nu ska jag bara vara lat och slappa vid datorn ett tag, har precis lagt Nathalie igen för att sova "middag" och min lilla pojke ligger fortfarande i sängen. Han har migrän, stackarn, så han sover bort den. Hoppas jag.

Här är trailern på This means war för er som är nyfikna (och för lata för att hitta den själva, haha!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0