Jag blir så j*vla sur!

Om man anordnar en fest, ett högtidsfirande, vad som helst egentligen där man bjuder hem folk. Då ska väl förfan inte en av gästerna bjuda in egna "gäster" och bara dyka upp med dem? En sak är det väl om man frågar om det är okej att dessa personer följer med, men att bara ta med folk är helt enkelt fel! Jag blir så himla sur, Alex tog med folk, han har fått sina chanser men att dra med den personen jag hatar och inte ens fråga om han kan ta med några vänner, det är fan droppen. Och inte ens ett förlåt har jag fått.

För mig så finns du inte längre, så om det var en kall miljö mellan oss innan när du träffade Nathalie så kan du ju bara gissa vad det blir nu.

Skriver om själva dopet senare när Nathalie sover, just nu sitter hon på golvet och leker och säger mam-mam-mam, låter så himla gulligt! Ibland kortar hon ner det så det verkligen låter som mamma, sötis! Men hon är sjuk så ska ta hand om henne och så ska hon få sova snart. Så skriver strax, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0