Dop <3

Dopet ägde rum i Badelunda kyrka klockan 13.00. Vi var runt 30 personer totalt som var där.
Låtlistan:

Livet i min famn - http://www.dopguiden.se/musik/livet_i_min_famn.html
Tryggare kan ingen vara - http://www.dopguiden.se/musik/tryggare_kan_ingen_vara.html
Sov du lilla - http://www.dopguiden.se/musik/sov_du_lilla.html

Faddrar var min bror och en av mina bästa vänner, Josephine (Joss).

Efteråt åkte vi hem till mig och åt Italiensk buffé som min mamma så snällt lagat, tack så mycket! Och efter det tårta och cupcakes som jag gjort. Supergott alltihop, helt perfekt dag (förutom det lilla missödet jag nämde tidigare)!

Blir en liten bildbomb av det hela :)

Nathalie med morbror och gudfar/fadder

Nathalie, sötis <3

Kyrkan (Bilder tagna av min mosters man - Freddy!)

Nathalie tar emot korstecknen

Och leker med bibeln :)

Gudmor/fadder häller vattnet

Leker mer med bibeln, haha. Trodde hon skulle ha sönder den eller något!

Får vattnet på huvudet



Efteråt vid buffén

Fikabordet med mina fina sockerpasta grejer ;) Haha!

Och presentbordet med alla grejer hon fick! Tack så jättemycket alla!

Sparkonto pengar + dopfest - Mormor och morfar
Guldörhängen hjärtan - Gammelfarmor och gammelfarfar
Halsband och graverad ask - Gammelmormor, hennes sambo Alf, moster Inger och hennes man Freddy
Ängel-ljusstake (Skyddsängel tyckte jag någon kallade det?) - Joss
Speldosa med fotoram - Robin
Sparbössa Flodhäst - Simon
Namn-halsband - Grannarna Nettan, Thomas, Karin, Patrik + barn
Sångbok och hemstickad tröja - Grannarna Inger och Göran
Sångbok - Cristine och Hasse
Pengar - Alex och hans familj
Små böcker, sköldpaddssparbössa, smyckesskrin och halsband - Olika personer i Skåne

Kommer eventuellt lite fler bilder senare ifrån pappas kamera också, har inte fört över bilderna på datorn än. Kram!

Kommentarer
Postat av: Joss

Så härliga bilder!

Skyddsängel stämmer ;D

2012-03-26 @ 21:13:25
URL: http://jossjosepg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0