Dagens planer

Idag så har jag massor planerat! Förutsatt att min pastafärg kommer idag, haha.
  • Äter lunch vid 12, eventuellt med Joss
  • Går på en promenad med barnvagn och Joss, eventuellt hämta pastafärg (om den inte kommit med vanliga posten)
  • Testa att baka macarons
  • Troligtvis misslyckas med macarons (haha)
  • Laga middag (Köttfärssås och spagetti/makaroner
  • Dansa afro med Joss
Dessutom har jag (försökt) skrivit ett referat på finska ifrån filmen. Dock är det säkert många fel fortfarande och behöver några ord till. Så nu väntar jag på min lilla finska pojke så han kan hjälpa mig. Men det blir troligtvis ikväll för nu har Nathalie sovit ganska länge, så hon vaknar nog snart skulle jag tro. Har i alal fall 98 ord (ska ha 100-150) och tror ändå det är relativt rätt, hoppas jag, haha. Nä, men det känns bra faktiskt, så jag håller tummarna för det bästa, eller hur? :) Det är väl ändå duktigt att jag skriver på finska, när man faktiskt fick skriva på svenska om man ville? Beröm till migsjälv. Nåja, nu ska jag försöka komma på några ord till. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0