Update

Tänkte bara tala om att vi lever, haha. Vi är i Finland och njuter. Just nu är vi ensamma hemma då Antti skulle iväg på bio med några vänner som de bokat in för länge sedan, Anttis pappa jobbar och Anttis mamma är i sommarstugan med några vänner hon med :)

I Anttis rum har vi passat på att slänga kläderna ÖVERALLT i rummet. Ja, överallt. Så jag passade på att fixa iordning det nu, tror ni inte Nathalie tar sig in i resväskan och SLÄNGER UT allting därifrån på golvet istället.. Och medan jag fixade det så sliter hon ut alla blöjor ifrån blöjpåsen istället.. Min skitunge <3 Några majskrokar senare var hon dock ganska nöjd ändå :)

Nä, nu ska jag ta och värma på lite mat till min sötis och kanske dra på ännu ett avsnitt av Game of Thrones och bara invänta min älskling som lovat ta med pizza på hemvägen, mums! Angående Game of Thrones så är det nämligen så att Antti har tvingat på mig denna serie som jag var säker på skulle vara dålig. Jag var helt fel på den punkten så det var riktigt bra att Antti tvingade på mig serien! Dvärgen är ju helt awesome dessutom, rekommenderar faktiskt denna serie! (Och hoppas på att Antti inte läser detta så han inte får reda på HUR bra jag tyckte den var ;)!

Nä, nu börjar min sötis bli lite irriterad här bredvid mig så får ta och ägna mig åt henne nu. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0