Finland -> Sverige -> Tunisien

Nu är vi hemma i Sverige, kom hem igår vid lunch ungefär. Packat ur väskan, i med nytt och ikväll drar vi igen. Full rulle, blev ju samma procedur mellan Turkiet och Finland nästan. Okej, lite längre tid emellan, haha, men full rulle ändå.

Hinner inte skriva så mycket då jag har en grining tjej här, vi ska ut till sandlådan och gräva lite så hon förhoppningsvis blir lite nöjdare, haha. En grej jag måste nämna är ju dock att hon under Finlandsresan lärt sig att stå utan stöd! Inte överdrivet längre, men hon står ändå själv! Dessutom kan hon sätta sig på huk och sedan resa sig till stående igen, utan stöd. Min underbart duktiga tjej! <3 Snart springer hon för fullt!
Och sen är jag klar med finskan nu! Kommer under nästa vecka få veta betyg (IG, G eller VG) men jag får vänta till efter Tunisien, orättvist? ;)

Dessutom funderar jag på att köra ett program "Fitnessfighten". Det är en månad där du tränar 1 timme per dag och sen får du en måltidsplan att följa under denna månad. Målet är:

- Minska i vikt och fettprocent
- Förändring av din kroppsform
- Minskad stress
- Ökad förbränning och välmående
- Förbättrat lymfsystem

Kostar 495 kronor men jag har sett såna resultat så det inte finns! Det fungerar verkligen på alla former, tjock, smal, tjej och kille. Alla kan köra! Någon som vill köra med mig? Vore roligare att köra tillsammans! Blir nog att vänta till Augusti dock, kommmer ju kanske jobba lite i Juli.

Nej, ut till sandlådan nu, skriver väl inget mer här förrens efter Tunisien, då blir det bildbomb och massa mer text också :)

Kommentarer
Postat av: Myr

Eftersom den Engelska version finns inte längre ... Jag försöker det med min hemska Svenska.

Vad betyder "bildbomb?" och "så det inte finns" (so that isn't ...to be?).

Dessutom, lycka till med fitness, kan du göra det! :D

2012-06-18 @ 11:51:34
Postat av: Sara

Bildbomb - Picturebomb (if you spam pictures you say that)

Så det finns inte - So it doesn't exist (sounds a bit weird, but the whole thing is that I've seen unbelieveable results basically)



No one was reading the english version anyway so I figured I'd just quit that one and focus on this one, you don't have that much time with a girl that can crawl, haha!



I'm too lazy with the fitness, and candy and such is so good :( Poor me, haha... But Joss will join the fitnessfight with me if I do it, so at least I have company!



And why am I writing in english when you're writing in swedish.. Oh well, I'm too lazy to rewrite it :D

2012-06-18 @ 16:13:03
URL: http://ziippiity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0