5 Juli 2012

Om jag klagade på träningsvärk igår så vill inte inte veta hur jag känner idag. Helt ärligt kan jag inte ens gå normalt utan att det gör ont, haha. Mest benen jag känner av idag dock, men drygt att inte kunna gå utan smärta. Dessutom kan jag inte sära på benen alls, nu kanske man inte särar så ofta på benen men när man väl gör det så tar det stopp liksom, haha. Så sjukt ont där! Men samtidigt är det så himla skönt med smärtan, då vet man att man verkligen gjort något.

Idag ska jag ut till gymmet igen, mamma tar Nathalie strax när hon kommer hem. Blir att fokusera på annat än ben idag då, konstigt nog ;) Men tror nog jag kan klara av någon ben-övning också! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0