Puss :*

Åh, det är så mysigt, Nathalie har lärt sig att "pussas"! Så om man gör puss-ljud, eller smackar sådär sött med munnen så håller hon huvudet stilla och öppnar munnen, ibland drar hon tillochmed ens huvud mot sitt eget för att kunna pussas! Sötnos! <3 Utöver det har hon blivit mycket mer kelig, hon kramar om en mer när man har henne mot sig än tidigare, åh, så underbart!

Nu ska jag inte skriva mer just nu, Nathalie ska få lite mat och sen så tror jag hon kommer somna en stund strax. Ganska tidigt, men jag tror att hon har lite feber kvar, så är väl bra att hon får sova bort det? Så tänker i alla fall jag! Skriver mera senare idag, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Gren

Vart är gilla knappen?:D

2012-01-27 @ 12:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0