Pulverdiet - Dag 6 och 7

Usch, nu börjar det kännas långdraget, det här. Tråkigt pulver som smakar exakt likadant. Men men, jag är ju halvvägs redan, och det motiverar mig lite faktiskt! Eller ganska mycket om jag ska vara ärlig, haha. Ska bli skönt när det är över dock, det första jag ska göra är att äta FRUKT, massor av frukt. Jag har ett sånt frukt-sug så det inte är sant! Är liksom inte sugen på söta grejer, och det är ovanligt för mig. Nej, frukt vill jag ha! Hahaha!

Idag blev det dock en sallad på dieten, för blev en timme i gymmet för mig och pappa, skönt! Måste dock säga att dagen har varit vääääldigt .. seg idag? Att dricka dryckerna har varit sådär extra drygt och gymmet kändes verkligen jobbigt idag, fast väldigt skönt efteråt som tur är.

Nu ska jag faktiskt vara lite duktig och plugga finska, känner att jag behöver det. Jag och Nathalie har varit ensamma sen ungefär halv 4 idag, min lillebror har innebandymatch någonstans och de skulle inte komma hem förrens efter 12, så får se resten av familjen först imorgon igen :)

Godnatt där ute, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0