Pulverdiet - Dag 4 + 5

Blev inge skrivande igår, brukar skriva när Nathalie har lagt sig men igår skulle hon absolut inte sova, sötnosen. Så runt 10 så la jag mig också i sängen och så somnade vi tillsammans istället. Mysigt det också! :)



Pulverdiet - Dag 4
Igår införskaffades nya pulver, blir så trött på de kalla drinkmixerna. Så köpte Nutrilett soup i två smaker, var bara dem som fanns. Så har nu Nutrilett Soup Creamy Chicken och Nutrilett Soup Creamy Vegetables hemma. Prövade kycklingen igår och den var väl helt okej, vad ska man förvänta sig av pulver liksom? Gott med någonting varmt till skillnad från alla kalla drinkar, plus att det kändes lite mer matigt faktiskt.



Pulverdiet - Dag 5
Idag blev det att testa Creamy Vegetable istället, den var väldigt starkt "kryddad", riktigt gott i början men lite jobbigt mot slutet måste jag erkänna. Helt okej ändå för pulver, som sagt. Insåg också att jag bara hade 4 blåbärs "smoothie" kvar så de drack jag idag. Nu när jag kört 5 dagar kan jag tipsa om att ;

- Nutrilett Choklad Drinkmix smakar som tjockare O'boy i princip, helt okej!
- Naturdiet Wildberry Drinkmix har en lite jobbig smak, samma konsistens men med denna smak så känns den ganska mjöligt, inte så värst gott.
- Naturdiet Blueberry Smoothie var äcklig, rent utsagt. Den får en hemsk smak och den har bär i sig som bara blev jobbiga att dricka. Jag har klarat mig genom mina 10 smoothie genom att äta en cocktailtomat efter varje drink, för att "skölja bort" smaken av smoothien. Bläh!
- Nutrilett Soup värmer skönt och känns mer matigt, nästan så man lurar sig själv att man är mättare än efter en dryck, men tror inte jag skulle kunna rekommendera endast denna, tror det skulle bli väldigt jobbigt efter bara en dag i princip!



För övrigt;

Nathalie vände sig från rygg till mage idag! Jag satt och kollade på henne under gymmet när hon NÄSTAN vände sig, gång på gång. Sedan la jag henne på rygg under gymmet och gick iväg och hämtade strumpor åt henne och mig. Tror ni inte jag hittar henne på mage när jag kommer tillbaka, bara för att liksom? Busunge! Så nu har hon rullat åt båda hållen, mammas stora tjej! :) Dröjer väl inte länge förens hon kryper nu? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0