Pulverdiet - Dag 3

Hungern har fortfarande inte tagit tag i mig! Idag höll jag tillochmed på att glömma bort lunchen?! Jag har i alla fall insett att det kommer blir låååånga 11 dagar till, haha. Speciellt på kvällen när resten av familjen är hemma och äter, på dagen fungerar det väl. Men men, bara 11 dagar till som sagt :)!

Nu kommer ni tro att jag är galen också, men jag sitter just nu och kollar recept på olika pralinera och bakelser. Nej, inte för att jag är sugen på att ÄTA dem, utan för att jag är sugen på att BAKA dem. Och så planerar jag massor just nu, men inför vad tänker jag inte avslöja riktigt ännu!

Veckans video får komma upp imorgon, Nathalie sover just nu i min säng då hon fortfarande har lite feber, stackarn! Och då sover hon bättre hos mig, så så får det bli! God natt där ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0