Diet - uppdatering (dag 8)

Jag har bestämt mig för att trappa ner lite, så jag inte bara pang boom startar med vanlig mat efteråt. Så den sista veckan nu kör jag 4 x pulver och 1 x mat (middagen). Det känns bra så!

Sen måste jag erkänna att jag fuskade lite idag. Jag åt lite tryffel. Jag kände att jag behövde trösta mig själv lite över dryga saker som hänt idag, så ja. Lite choklad fick det bli. Tog 2 tryffelbitar, testade en Ahlgrens bilar (någon konstig smak av dem), samt en liten chipsbit av en ny smak mamma hade köpt. Men bättre att jag tar lite grann om jag verkligen känner att jag behöver än att jag tvingar mig själv att avstå och sen blir suget så stort att jag frossar? I alla fall enligt mig! Så jag är stolt ändå!

Inatt blir det barnfritt, mormor tar henne så jag får sova ut, min lilla älskling tyckte ju att det var morgon vid 5 imorse, så sen dess har jag varit vaken, lagom trött tjej nu alltså!

Vi hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0