Bara för att min bror är bäst? <3

Uttag ifrån VLT:

VIB-tränaren hyllade nyförvärvet Marcus Pettersson.
Den unge backen som kom från Rönnby var bäst på plan.
- Han var dominant. Riktigt kul att se.

(artikel - http://vlt.se/sport/innebandy/1.1523155-vib-tillbaka-pa-segersparet)

Fattar ni? Min lilla bror, bara 16 år, spelar med de STORA grabbarna, och dominerar på planen? Jag är stolt <3



Något annat jag är stolt över är hur duktig Nathalie är! Vi var och tog pass idag, så det är klart till Turkiet. Vi satt i väntrummet i säkert en timme, hon sov i början och sedan väckte vi henne så hon skulle kunna vakna till lite innan fotograferingen. Hon är glad när hon är vaken. Ler och pratar och har det mysigt. Samtidigt så skriker en annan unge i väntrummet.

Ungen som skrek hade nummret innan oss så de går in några minuter före oss. Min mamma tar pass först, Nathalie är lugnt i min famn, ungen skriker på. Sedan ska Nathalie ta pass. Hon får sitta i en bilbarnstol och ska kolla in i kameran. Hon sitter lugnt och mamma håller i en leksak ovanför kameran. Kortet blir perfekt på första försöket. Ungen skriver fortfarande. Pappa tar sitt pass och vi är klara. Samtidigt så går den andra familjen ut, och jag hör hur pappan i den familjen säger "Vi kan försöka igen sen när vi ska hämta ut våra pass". Ungen fick alltså inget pass för de kunde inte fotografera honom när han skrek och inte ville.

Tack för att du är så underbart snäll Nathalie <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0