Sova "middag"

Tja, det är ju inte direkt middag när hon sover på morgonen igen, känns som hon skulle behöva sova någon timme längre istället för att vakna 6, eftersom hon sover redan 8 igen. Menmen. Hon somnade i sängen idag i alla fall :) Hon var inte så nöjd men så satte jag mig bredvid sängen och då gjorde hon ett långt ljud, vände sig och somnade medan hon "kramade" nallen. Hon har en nalle jag börjat ge henne varje natt, den har sån där extremt mjuk päls och är så gosig! Hon leker med den tills hon somnar, sötis <3

Nu ska jag i alla fall passa på att städa lite i mitt rum medan hon sover. Jag har ju kastat ut mitt gamla skrivbord, tv-bänken, en fotölj (som ändå bara användes som 'bord' till min spegel, haha. Och in har det kommit ett nytt skrivbord och en hylla. Kan ta bilder senare för er som vill jämföra (ni som sett mitt rum tidigare, dvs) och för andra som är nyfikna, men först så måste alla grejer bort som inte ska vara kvar. Ligger grejer på andra sidan av sängen t.ex. för jag inte orkar/haft tid att rensa bort dem än. Ska tömma min bokhylla också och flytta ut den, så lite kvar att göra fortfarande.

Så nu ska jag inte slösa tid här, utan nu blir det städa! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0