Orkar inte-dag

Idag, och den senaste dagarna har varit riktiga "jag orkar inte"-dagar. Delvis för jag haft sån jävla huvudvärk så jag inte ens kunnat jobba, samt halsont och hosta, men också på känslomässigt stadie.

Jag gav upp, jag intalade mig det. Jag försökte tro på det. Men jag kan inte ge upp. Det går inte. Även fast det gör så ont, fastän han sårat mig, kan jag inte ge upp. Det spelar ingen roll vad han gjort, jag hade kommit springandes tillbaka om det fanns en chans, om han gav mig en.

Jag säger att mina känslor inte kommer att ändras, att jag alltid kommer att älska honom. Han säger att det går över med tiden. Och visst, det är enkelt att säga, men svårare att faktiskt mena det. Men jag menar det, helhjärtat. Varje gång jag såg honom och Nathalie smälte mitt hjärta. Varje gång jag såg hur bra han tog hand om oss båda så kände jag mig trygg. Och varje gång jag hade honom i min närhet kände jag en lycka som jag aldrig känt förut. Varje liten grej gjorde mig säker på att de är honom jag vill spendera hela mitt liv med.

Men om det känns så himla rätt, hur kan det då vara så fel? Tänk om man bara får en chans på den rätte? Har jag sumpat min chans då? Mycket är förvirrande i mitt liv just nu, men en sak vet jag - jag kommer alltid känna såhär för honom...


Kommentarer
Postat av: Louise

Kärlek kan vara det jobbigaste, men även det underbaraste som finns. Jobbigt att du känner såhär, inge kul då man älskar någon man inte kan få :(

Du kommer nog komma på vad du vill med tiden, är själv i en sådan "jag vet inte vad jag vill-period" . Är väl en del i att växa upp och ta eget ansvar antar jag. Men bara man vet vad man vill så kan man göra det. Vet att det är svårare för dig eftersom du har Nattis, men jag tror du kan göra det du vill ändå :) Du är en stark person och en bra mamma, du klarar det! :)

Svar: Tack, det värmer! :) Blir mer och mer sugen på läkare ändå, men vet inte om det är en "förälskelse-fas", usch, vad jobbigt det är att bli vuxen haha.. :(
Sara

2013-01-07 @ 21:34:25
URL: http://loelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0