31 augusti 2012

Idag blev det ingen förskola, först hittade jag inte rätt ingång och Nathalie vägrade gå själv (lämnade vagnen eftersom jag tänkte att hon kunde gå själv), så orkade inte leta. Vi tar det nästa vecka istället, ingen bråtska direkt :)

Har i alla fall ringt till CSN och han fixade det direkt, skönt. Då vet jag att jag får rätt pengar i rätt längd! Lite orolig blir man när man inser att de beslutat att jag bara får 10 veckor istället för 20.

Om en halvtimme ungefär kommer min mamma och hämtar upp mig och Nattis. Hela familjen har redan slutat vid 12 så vi åker ner på stan och äter Spicy Hot allihopa. Sen skjutsar min pappa hem resten och hämtar slipmaskinen medan jag stannar på stan tills jag ska till banken och få nycklarna. Iiih! Sen blir det hem och slipa slipa slipa :)

Nu ska jag kolla på tv medan Nattis sover. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0