Kläder

Nu blev det många inlägg idag, haha! Klädhuset M hade rea, 29 kr styck för body's, så jag och mamma tog en sväng dit, blev 8 body's och 2 byxor/leggings för min del, och sen köpte mamma yttligare 5 body's åt mig :) Tack mamma!





Den rosa/blåa(det är blå, fast det ser lila ut på bilden)/vita bodyn och den gråa är bland annat från mamma :)



Båda från mamma :)



Den vita bodyn med Alfons och stjärnor är också från mamma, resten är dem jag köpte :)

Nu blir det inga fler inlägg idag, jag lovar! Däremot måste jag få berätta om värsta konstiga personerna jag såg på bussen imorse! Först var det två personer som kom på bussen, en i rullstol och en som var med honom. Han i rullstol delade platsen med först en barnvagn, och sedan en till. Han var jättesocial och pratade hela tiden, och hans kompis typ petade till honom helt random, rullstolspersonen tar upp en påse och ger till honom, han tar emot den och så öppnar han en flaska och det STINKER sprit i hela bussen, jag undrar vad den flaskan innehöll.. Och klockan var typ 7 på morgonen, random, yes?

Sen kom det på en till person senare på bussen, han gick i t-shirt och barfota (?!) fast det spöregnade ute, och han åkte bussen så, för att sedan gå av på centralen och gå in mot tågstationen iklädd detsamma. Random is random, yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0