Usch för tandläkare..

Som sagt så var jag hos tandläkaren idag, usch vad jag inte gillar det.. Så fick jag på mig ett stoooort järnförkläde för att skydda bebisen mot strålning, haha, och det var tugnt! Men vad gör man inte för bebisen? <3


Inte lika roligt är väl att en tand behöver lagas, så jag måste tillbaka i Augusti redan, usch. Hoppades på att slippa se dem på ett antal månader nu, haha. Men men.. Bara att bita ihop (eller gapa stort i detta fallet) och ta sig igenom det.


Senare idag ska jag iväg och klippa mig, är dagt nu känner jag. Blir att klippa bort de slitna topparna, jag är hopplös på att gå med jämna mellanrum så jag har ganska mycket slitet när jag väl går :) Och sen försöka få någon ordning på vad fan jag ska göra med min lugg. Jag har verkligen ingen aning, och det är samma visa varje gång. Någon gång borde jag väl lära mig vad jag ska göra med den? Haha.


Ha det bra där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0