Sommarlov snart (:

Nu har jag inte skrivit så mycket känner jag. Inte direkt känt att jag haft något att skriva egentligen, haha :)

I måndags var jag hos barnmorskan igen, hon kollade hjärtljuden ännu en gång och de såg bra ut och sen så mätte hon livmodern för att se om barnet växer rätt, och vi låg exakt på mittlinjen av vad som är normalt, så det är väl också bra :)

Sen igår var jag i skolan, hade två jättevärda lektioner, haha. Började med engelska, där vi skulle se en rolig komedishow från England. Men läraren, som är en vikarie vi haft, är inte så datorteknisk av sig, så han kunde inte fixa den, och när vi elever hjälpte till saknade han högtalare xD Så fick han springa och leta efter dem! Så blev bara 30 minuters film av hela lektionen, haha. Men men, kan inte alltid vara bra, eller? Så lämnade jag in min kära laptop igår, för teknikerna måste omghosta den eller blåsa hela hårddisken innan vi får tillbaka den :( Så jag ska dra ner lite senare idag och hämta ut den igen, eftersom de inte var färdiga igår som de sa att de skulle hinna bli...

Så ja, idag blir det bara att dra ner och hämta ut laptopen, sen sätta mig och installera om operativsystem på den medan jag kör lite bilteori på stationära tror jag :) Det är sjukt lugnt nu faktiskt, jag har ingenting mer den här veckan, nästa vecka har jag EN lektion, och sen studenten nästa fredag. Sjukt skönt att inte behöva göra någonting! Så om laptopen blir klar snabbt så blir det kanske att dra ut med den i solen och lägga mig och sola lite och köra bilteori på den kanske ;)

Aja, nu ska jag göra mig iordning så jag kan dra ner och hämta ut datorn :) Baibai!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste vara jobbigt att vara oteknisk lärare på it-gymnasiet ^^

2011-06-02 @ 14:41:03
URL: http://jossjoseph.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh ja, stackarn! Fast han var typ bästa läraren, eller iaf en av de bästa, engelska har aldrig varit så kul faktiskt! Hela lektionerna var liksom "skoj" och inte så seriöst, fast vi lärde oss grejer liksom, och sen var han engelsman så han pratade ju inte sån där lame svensk dialekt på engelskan heller, så vart ju bättre för oss att höra honom prata än någon svenne ;D

2011-06-02 @ 18:50:41
URL: http://ziippiity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0